Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
February 6, 2011
Image Size
2.1 MB
Resolution
2356×2691
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
31,445
Favourites
28 (who?)
Comments
55
Downloads
107
×
Sona by AylinBahar Sona by AylinBahar
Like a lot of summoners, I'd like to see one day a DJ Sona...

Sona belongs to League of Legends - Riot Games.
Art by me.
Add a Comment:
 
:iconfelixthemaster:
felixthemaster Featured By Owner Feb 4, 2015
it finally came true
Reply
:iconladybelva:
LadyBelva Featured By Owner Mar 12, 2011  Hobbyist Digital Artist
No please!!
Reply
:iconaylinbahar:
AylinBahar Featured By Owner Mar 12, 2011
^^" what's the problem ?
Reply
:iconladybelva:
LadyBelva Featured By Owner Mar 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
Pentakill Sona is enough, i personally would be very sad if Riot ruined my Sona with a tunz tunz skin XD Anyway excuse me for the first comment, is only my opinion :P your work is cute <3
Reply
:iconfelixthemaster:
felixthemaster Featured By Owner Feb 4, 2015
SUCKS TO BE YOU. Dj sona ftw
Reply
:iconladybelva:
LadyBelva Featured By Owner Feb 4, 2015  Hobbyist Digital Artist
Nah, it must sucks to be you in fact, the usual brainless fapper fan boy. Nothing new, Neext!
Reply
:iconaylinbahar:
AylinBahar Featured By Owner Mar 16, 2011
^^ no worry, it was just to know what you meant
Thank's for your comment btw
Reply
:icontoxik-13:
Toxik-13 Featured By Owner Mar 12, 2011
That would be an epic skin for sure!
Reply
:iconaylinbahar:
AylinBahar Featured By Owner Mar 12, 2011
^^ thx
Reply
:iconanimeshifter:
AnimeShifter Featured By Owner Feb 27, 2011  Hobbyist General Artist
:DD WIN!
Reply
:iconaylinbahar:
AylinBahar Featured By Owner Feb 27, 2011
=D thx.
Reply
:iconmvmj:
mvmj Featured By Owner Feb 26, 2011
nice
Reply
:iconaylinbahar:
AylinBahar Featured By Owner Feb 26, 2011
thank you ^^
Reply
:iconrolox:
RoloX Featured By Owner Feb 26, 2011
ok, that skin rules

i have an idea for a skin too, "the Cho'Gath who stole christmas" =3
Reply
:iconaylinbahar:
AylinBahar Featured By Owner Feb 26, 2011
^^ I'm curious to know how that Cho' would look like, did you drawn it ?
Reply
:iconrolox:
RoloX Featured By Owner Feb 26, 2011
not realy, i'm not that of a fan of lol, i play it just because my friends play it, and because my computer is crap, and can't handle better games

... but, i'm thinking on a green and furry cho, with a hat, of corse, and probably boots, like the grinch
Reply
:iconaylinbahar:
AylinBahar Featured By Owner Feb 26, 2011
ok ^^ a nice idea to submit on Christmas time
Reply
:iconrolox:
RoloX Featured By Owner Feb 26, 2011
cho has no skins, and is a shame since you can do so much with him...
Reply
:icondanielzklein:
danielzklein Featured By Owner Feb 26, 2011  Hobbyist Writer
That would be so perfect. She could even use the scratch motion to send her attacks out. I need to make sure we make this skin happen.
Reply
:iconaylinbahar:
AylinBahar Featured By Owner Feb 26, 2011
It would be great ^^
Reply
:icondrunkefox:
Drunkefox Featured By Owner Feb 25, 2011
i dont like the nose >.>
Reply
:iconaylinbahar:
AylinBahar Featured By Owner Feb 26, 2011
I'm sorry for that...
Reply
:icontemito:
TemitO Featured By Owner Feb 25, 2011
Reply
:iconaylinbahar:
AylinBahar Featured By Owner Feb 26, 2011
(why linking my home page ?)
Reply
:icontemito:
TemitO Featured By Owner Mar 5, 2011
Bcuz the LoL draws :)
Reply
:iconaylinbahar:
AylinBahar Featured By Owner Mar 5, 2011
^^ ok :p
Reply
:icontemito:
TemitO Featured By Owner Feb 25, 2011
nice art! would love to see Sona Skirt skiN in LoL :)
Reply
:iconaylinbahar:
AylinBahar Featured By Owner Feb 26, 2011
lol me too ^^
Reply
:iconharveyblade:
harveyblade Featured By Owner Feb 25, 2011
./
Reply
:iconnikasaur:
nikasaur Featured By Owner Feb 23, 2011
Etwahl 2000!
Reply
:iconnikasaur:
nikasaur Featured By Owner Feb 23, 2011
I'd love to have this in the upcoming Summoner Showcase, what's your summoner name?
Reply
:iconaylinbahar:
AylinBahar Featured By Owner Feb 24, 2011
*^^* aww thank you
My Summoner name is Saylin Bahar
Reply
:icontenzeh:
Tenzeh Featured By Owner Feb 7, 2011  Hobbyist General Artist
2 bad my brother stopped playing Sona
Reply
:iconaylinbahar:
AylinBahar Featured By Owner Feb 7, 2011
me too... she's been too nerfed... but well if this skin comes... i'll rethink of playing her =P
Reply
:iconbalzaphon:
Balzaphon Featured By Owner Feb 6, 2011
Poppy is that you ? :iconwahplz:
Reply
:iconaylinbahar:
AylinBahar Featured By Owner Feb 7, 2011
lol no...
I know her hair could be confusing but...
Reply
:iconbalzaphon:
Balzaphon Featured By Owner Feb 7, 2011
i bet my beard above head is poppy and below is sona..

what has science done ? :iconimpressedplz:
Reply
:iconaylinbahar:
AylinBahar Featured By Owner Feb 7, 2011
xD Poppy has a hammer, man
Sorry for disappointing you ^^"
Reply
:iconbalzaphon:
Balzaphon Featured By Owner Feb 7, 2011
Upper half is poppy lower half is sona whats there to get dissapointed ? :iconwthsparklesplz:

i do know poppy has a hammer and a shield and a full platemail armor :/
Reply
:iconxhogyokux:
xhogyokux Featured By Owner Feb 6, 2011  Student General Artist
Yup yup. : D

Another actual skin that I like and would buy. : P
Reply
:iconaylinbahar:
AylinBahar Featured By Owner Feb 7, 2011
=3 thank you

=P let's hope
I think I'll post a new thread on LOL website.
Reply
:iconxhogyokux:
xhogyokux Featured By Owner Feb 7, 2011  Student General Artist
Link me if you do. : 3
Reply
:iconaylinbahar:
AylinBahar Featured By Owner Feb 7, 2011
no problem ^^
Reply
:iconfishka1:
FishKa1 Featured By Owner Feb 6, 2011
DJ Sona in da house xD
Nice draw :3
Reply
:iconharveyblade:
harveyblade Featured By Owner Feb 25, 2011
why is naruto gay with shawdow clone jutsu
Reply
:iconfishka1:
FishKa1 Featured By Owner Feb 25, 2011
what what ? O__o"
Reply
:iconaylinbahar:
AylinBahar Featured By Owner Feb 7, 2011
*^^* thank you !!!
Reply
:iconllgold:
LLGold Featured By Owner Feb 6, 2011
this is realy neet i like the idea.
Reply
:iconaylinbahar:
AylinBahar Featured By Owner Feb 6, 2011
Thank you =3
Reply
:iconkd-29:
KD-29 Featured By Owner Feb 6, 2011  Hobbyist
<3

I would really really love if this was an actual skin
Reply
Add a Comment: